אנמיה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 42, לפני שנה הייה המוגלובין 12.1 , עכשיו בבדיקה שגרתית התגלה המוגלובין 11 ובבדיקה חוזרת 10.9 . ברזל 76, פריטין 10, ויטמין D - 27. על מה זה יכול להעיד ואיזה בדיקות מומלץ לבצע עוד? תודה
הערכה גניקולוגית והערכה גסטרואינטסטינלית בי 12 ח פולית בילירובין טרנספרין בלוטת תריס קראטינין יכול להיות חלק מהדלקת ריאות בכל אופן, חזור על הצילום בעוד חודש ונראה אם זה נעלם או לא ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il
ב' 12 וחומצה פולית תקינים, גגם יתר הבדיקות שציינתה תקינות. מבחינה גניקולוגית הכל תקין ואין לי דלקת ריאות. אז נשאר למעשה בירור גסטרו כולל גסטרוסקופיה וקולונוסקופיה?