דימום בתחת
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.. ביומיים האחרונים יוצא לי על התחתון דימון על התחתון .. וכשאני הולכת לשירותים (בגדול) אז יוצא דם ביחד אם גושים.. זה ממש מלחיץ וממה זה יכול לנבוע .. (קראתי כתבות שזה נובע לאנשים בני 50 ומעלה אבל אני כולב בת 20 אם זה משנה משו בכלל ...)
לקריאה נוספת והעמקה
יכול להיות טחורים או דלקת ברקטום כדאי להבדק אצל רופא פרוקטולוג בהצלחה ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il