ביתי בת ה 7 חודשים חולה....
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור! יש לי בת בגיל 7 חודשים. הייתי איתה אצל הרופאה מכיוון שבשלושה ימים האחרונים היא עם חום של 38.3 ללא שינוי הרופאה איבחנה וירוס ואמרה לי לעקוב אם החום עולה מעבר ל39 להגיע. החום ממשיך לעלות לה וכרגע הוא נמצא ב 39.3 וממשיך לעלות... לא עזר אקמול ולא קומפרסים קרים לא המקלחות היא לא אוכלת ולא שותה... אני מצליחה לדחוף לה קצת אבל לא משהו משמעותי אני רוצה להיות מוכנה ללילה שלפני.... באיזה שלב צריך לגשת איתה למיון? אני יוכל להגיע לרופאה רק בבוקר...
אם לא קורה משהו חריג אפשר מחר לעשות בדיקות דם בקופת חולים ובדיקות נוספות לפי שיקול דעתה של הרופאה ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il