דופק מהיר וחוסר שיווי משקל
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
וגם תחושה של עירפול לכמה שניות במעבר משכיבה לעמידה. כבר תקופה של כמה חודשים זה כך, בשכיבה הדופק בסדר סביב 72 וכשנעמד תוך2 שניות הוא כבר עובר ל104, אם נשאר לעמוד הדופק מתייצב על 90 בערך ומלווה אליו תחושה של דיזינס. מה היית בודק?
לקריאה נוספת והעמקה
לבדוק לחץ דם בשכיבה ואז בעמידה ואז אחרי כמה דקות שוב כשעדיין עומד לבדוק המוגלובין לבדוק בלוטת תריס אקג אקו לב ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il