חיפה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אף פעם לא היו לי מחלות בפה או אפטות בחודש האחרון של שבוע יוצאים לי "פצעים" לבנים חדשים בלשון שכואבים מאוד מאוד מאוד !כאחד עובר מופיע חדש. ממה זה יכול להיות ואיך מטפלים בזה? רכשתי כל מיני משחות לאפטות ושום דבר לא עוזר תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי לגשת לרופא ולעשות בירור הקשור בין היתר לחסר בי 12 חומצה פולית למחלות אוטואימוניות ולמחלות מעי דלקתיות מה שיכול להשפיע זו מחלה וירלית מחלת מעיים כדאי לשלוח אותך להערכה מעבדתית מכוונת לאפטות חדשות בפה/לשון בהצלחה ד"ר ויינפאס www.refoua.co.il
תודה רבה !!!
תודה רבה !!!