דלקת ריאות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 66,בד"כ בריא ,למעט פרוסטטה ,לפני שנה חיסון נגד דלקת ריאות (שכחתי להגיד לרופא),יום ו' חום 37.8 שבת 38.5-רק בערב,חככוכים יבשים ,לעתים רחוקות מיידיות ודחיפות במתן שתן,ביום א' מלר"מ -בדיקת אחות -חום 37.4 ל"ד 138/82 בדיקת רופא(מתמחה ברפואת משפחה)-"ללא רגישות בניקוש מותניים,לוע ללא ממצא חריג,ראות נקיות" חושד בדלקת בדרכי שתן/כליות בדיקות דם ושתן שוללות.תוצאות צילום חזה LAT+PA-"הודגמה הצללה באיזור פריהילרי משמאל,באבחנה מבדלת תסנין או גוש ריאתי ,לא נצפה נוזל פלוירלי" אבחנת הרופא PNEUMONIA UNS ,(בע"פ הוסיף במידה ולא-CT (יתכן גידול ). טיפול ZETO 250 (רגישות לפניצילין -ארוע בילדות האם אפשר לבדוק האם הרגישות עברה ) 1X2 +4X1 ,צילום חוזר בתום 3 שבועות,לא נעשו ברורים נוספים.נא דעתך והמלצותיך.בתודה מראש ,אחי
כל הבירור ההמלצות והטיפול נשמעות ראויות ונכונות לחזור על הצילום בעוד כ 3 שבועות ולפי זה לגשת לרופא המשפחה שלך שיחליט לפי השינוי בצילום האם צריך סיטי ( במידה והתסנין יגדל ) ויוכל לחסוך לך אותו ( במידה והתסנין יקטן ) ייתכן ורופא אלרגולוג יוכל לעשות לך טסט לאללרגיה לפניצילין בהצלחה ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה ( רצוי לעשות לייק לעמוד )