נובה נורדיקס
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר בזמן האחרון מפמפמים לנו ברדיועל "תרופה חדשה " לחולי סוכרת סוג ב' שיוצרה על ידי חברת נובה נורדיקס. אני בן 60 ולה סוכרת 2 נוטל 2 כדורי גלאוקמין ? האמנם הפרסום הינו בשורה חדשה ? תודה
הפרסום הוא בשורה חדשה לאוכלוסיה מאוד מסויימת שעונה על קריטריונים מאוד מסויימים מדובר בזריקה שמדמה הורמון שמופרש מהמעי שמשפיע על משק הסוכר. שפ התרופה ויקטוזה בישראל ויקטוזה נכללה בסל הבריאות 2010 עבור חולים שעונים על הקריטריונים הבאים: לאחר כשלון של שתי תרופות פומיות (תרופות המעלה את כושר ייצור האינסולין בגוף או אשר מורידות את רמת התנגודת של הגוף לאינסולין), HbA1c (בדיקה שמשקפת את רמות הסוכר בגוף בשלושת החודשים שלפני הבדיקה) מעל 8% ובעלי BMI (מדד שבודק את המשקל ביחס לגובה) העולה 30. אם אתה מאוזן יפה עם תרופתך, כנראה שזה לא ממש רלוונטי עבורך ד"ר ויינפאס www.refoua.co.il