לחיצות על הרקה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לחיצה חזקה עם האצבע על הרקה יכולה לעשות איזשהו נזק? ולמה בעצם יש הרגשה של מעין לחץ? (נדמה לי שזה נקרא רקה, מעין שקע ליד הגבה בצד הראש, שלוחצים עליו בכל מיני שיטות עיסוי וזה אמור לשחרר מתחים) תודה
לקריאה נוספת והעמקה
העתם שם דקה יותר אז יש שם יותר השפעה על הרקמות שמתחתיו אפשר לעשות שם מסז לא ללחוץ בצורה מוגזמת כמו בכל דבר בחיים, במידה ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il