שוב הבחור עם האבן הכלייתית
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שוב, מקווה כי לא מטרידך בשאלות. לפני יומיים (מיד לאחר החג) הפסקתי את לקיחת כדורי הספסמלגין והאלפו-קל (זאת לאחר שבוע של נטילתן) בגלל עייפות ותשישות, כאשר המשכתי כרגיל לקחת את כדורי ה-רווהטינקס. היום, יומיים לאחר ההפסקה החלו שוב כאבים מטרידים בצד שמאל, שמגיעים עד מחצית הגב לעיתים וגם עד לקו הטבור מתחתיו. הכאבים כמו עקיצות, התכווצות והם קצת יותר מטרידים בישיבה. גם הפעם בנוסף לכאב זה יש לי רצון מתמשך ללכת לשירותים ליציאה (שלרוב גם קיימת) בגלל תחושה של צורך דחוף להתפנות ולהשתחרר. האם שבוע לא מספיק ליציאת האבן ? האם עלי לפנות שוב למיון ? מה עלי לעשות ? בכל מקרה התחלתי לקחת עכשיו שוב את הספסמלגין ובכוונתי לקחת בלילה את האלפו-קל. מודה לכל התייחסות שבת שלום
עליך לפנות לאורולוג שינהל את המקרה ויחליט אם הוא רוצה לחכות או להתערב ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il