הליקובקטר
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקת נשיפה להליקובקטר והתוצאה שקיבלתי היא 48.03, הגבול הוא בין 0-5התוצאה הייתה בצבע אדום, התוצאה הרבה יותר גבוהה מ- 5, אולי יש טעות וזה 4.8 ?
לקריאה נוספת והעמקה
לא, זו תוצאה חיובית דורש טיפול " משולש " כ 10 ימי טיפול בשילוב כדורים לגשת לרופא לקבל הטיפול ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il
או לא כל כך? הבנתי שהליקובקטר נמצא אצלנו בגוף, מזה בדיוק. אני סובלת כבר חודשיים שלושה מנפיחות בבטן ואי נעימות האם הטיפול האנטיביוטי יעביר את זה?