שפעת
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לבעלי יום ד' תאריך 05.09.12 התחיל חום... ומאז יש לו חום שעולה ויורד, צמרמורת בגוף, חולשה באזור גב תחתון, ורגלים. חוסר תאבון, הרפסים באזור האף והשפתיים. יום ב' בתאריך 10.09.12 ניגש לרופא, הרופא בדק אותו ואמר לו שיש שפעת ונתן לו משחה להרפס, ואמר לו שלגבי התאבון זה יחזור, ולהמשיך כדורי אופטלגין. עבר כבר שבוע מאז ועדיין יש לו חולשה ואותם התסמינים. מה עלי לעשות? האם זה אופיני לוירוס/שפעת. אנא המלץ לי בבקשה. תודה
עקרונית נראה שהרופא צודק למרות שזה לא עבר אם רוצה להיות רגועה יותר אפשר לעשות בדיקות דם - ספירת דם איזנימי כבד סרולוגיה וצילום בית חזה ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה ( רצוי לעשות לייק לעמוד )