הזעה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בת 39, לא סובלת מבעיות רפואיות מאז שאני זוכרת את עצמי, סובלת מזיעה בכפות הרגליים שגורמת לריח רע בכפות הרגלים ובנעלים. בחורף שמה טלק בגרביים, וזה מאוד מועיל, אך בקיץ לא אפשרי מכיון שלא מסוגלת לנעול נעל סגורה. למרות שאני נועלת כפכפים פתוחות ומאווררות , זה לא מועיל. האם מריחת דיאודורנט (רגיל) באזור כפות הרגליים מזיקה ? האם יש דרכים אחרות לא מזיקות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הדרך ברפואה המערבית להתגבר על בעיה זו היא הזרקה של בוטוקס אצל פלסיטקאי כדי להפחית זיעה בקשי מהרופא שלך הפנייה לפלסיטקאי ותדוני איתו על האפשרויות ד"ר ויינפאס www.refoua.co.il