אשדוד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' מזה יותר מ 3 שבועות יש לי חום שעולה ויורד בין התחומים 36.2 ל37.5 בנוסף היו לי כאבים בכל השרירים וזה חלף, וכרגע יש כאבים בגידים במיוחד בגידי האיכלס בשתי הרגליים , בכל מאמץ אני מזיע והחום עולה. בשיקוף ריאות תקין, אקו לב תקין , שקיעת דם 50, כדוריןת לבנות קצת נמוך מהמינימום, אין מחלת הנשיקה, אין מחלת כבד a ו b מה דעתך . בתודה מראש.
כדאי להשלים בירור עם סרולוגיות לוירוסים וחיידקים מיוחדים וכן לסמנים אוטואימונים ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il