חום שבועיים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , החום ממשיך,כבר שבועיים 37.5, לא יורד לא עם אקמול ולא עם נורפן , בדיקות דם תקינות , תפקודי כבד תקינים , ואין לויקוציטוזיס, צילום חזה וסינוסים תקין, אין הריון, בדיקת שתן תקינה,Rheumatoid Factor גם תקין. שני הפרמטרים היחדים מחוץ לנורמה הם : שקיעת דם מוחשת של 22, ו- crp 0.8. אני כבר מותשת מהמצב , מה זה יכול להיות?
יכול להיות וירוס קצת עיקש, ויכול להיות תהליך אחר כדאי לעשות גם אולטרסאונד בטן ואם ימשיך ואכן יש חום גבוה לשקול מול הרופא גם אקו לב, וסיטי ד"ר מיכאל ויינפאס, מומחה לרפאות משפחה , רפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס אתר : www.refoua.co.il