כאב גרון וראש
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי כאב גרון שמקשה על הבליעה וכאב ראש כבר יומיים ואין לי חום. הייתי אצל הרופא והוא נתן לי moxyvit forte והפניה למשטח גרון. אמר להתחיל אנטיביוטיקה רק אחרי המשטח או, אם לא אספיק, לקחת אנטיביוטיקה ולהפסיק כשארגיש טוב יותר. אני מתחתנת עוד ארבעה ימים ולא אספיק לקבל את התוצאות של המשטח עד אז, מה גם שזה אומר שאצטרך להתחיל לקחת את הכדורים רק ביום ראשון. מה לעשות? פשוט להתחיל את האנטיביוטיקה? לוותר עליה? חשוב להוסיף שיש לי דלקת בגיד ולקחתי celcox בשביל זה. יכול להיות שזה קשור? תודה!
לאור הנסיבות המיוחדות הייתי הולך על טיפול של 5 ימים בתרופה בשם אזניל מהיר ובלי תופעות לוואי או כן לקחת מה שנתן לך מעתה ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה