בדיקות דם ותופעות שונות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשנה האחרונה יש לי צמרמורות בראש והרגשה דומה קצת לשפעת(אין חום) בבדיקות הדם התוצאות תקינות פרט ללימפוציטיס גבוהים כ46 כשבנורמה רשום עד 43, ובשתן ליוקוציטיס גבוהים(התרבית יצאה שלילית). כמו כן ישנה הרגשה של קוצר נשימה לפעמים ובחודש האחרון החניכיים התחילו להתנפח ויורד לי דם אחרי צחצוח למרות הקפדה. מה היית ממליץ? תודה
לרמת הלימפוציטים שציינת - אין משמעות לויקוציטים בשתן - הייתי ממשיך בירור אורולוגי כלמידיה? מחלת מין ? פרוסטטיטיס ? לגבי החניכיים - בירור קרישת דם לא בטוח שכל הסימנים מתחברים אחד לשני עמוד פייסבוק: ד"ר מיכאל ויינפאס אתר : www.refoua.co.il