גרון
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחודשיים היה לי כאב גרון מלווה בתפליטים לבנים על השקדים, במשטח צמח סטרפטוקוק וטופלתי 10 ימים במוקסיפן. התפליטים אכן נעלמו. כחודש לאחר מכן שוב צצו תפליטים על השקדים וכאב ומשטח שעשיתי יצא שלילי, לכן לא טופלתי והתפליטים חלפו לאחר כמה ימים. כעת שוב צצו התפליטים בגרון. האם בכל זאת כדאי לטפל גם אם אין צמיחה? ומדוע התפליטים צצים כל פעם? אציין שאני בת 32, בהריון מתקדם, וקודם לכן לא סבלתי מדלקות גרון. תודה רבה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
לעניות דעתי אם אין צמחיה לא כדאי לטפל כדאי להיוועץ גם באף אוזן גרון www.refoua.co.il