חיידק בשתן
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 19 וסובלת כבר כמעט שנה מחיידק בשתן . שברך כלל אינו מלווה בכאבים . רופאת המשפחה נתנה לי כמה פעמים טיפולים באנטיביוטיקה וזה לא עזר היא אומרת שהחיידק ניהיה עמיד ואין טיפול כלשהו שיעזור לי . והמליצה לשתות מיץ חמוציות וויטמין C .ופעם בחודש לעשות בדיקת שתן. מה אפשר לעשות? לאן לפנות ? הינה תוצאות הבדיקה האחרונה URINE-CULTURE ESCHERICHIA COLI 0.00 MIC SENSITIVITY AUGMENTIN 4 S AMPICILLIN\SULB 4 S AMIKACIN <=2 S CEFORAL 8 S CIPROGIS <=0.25 S ZINNAT 4 S CEFTAZIDIME <=1 S CEFOXITIN <=4 S CEFTRIAXONE <=1 S ERTAPENEM <=0.5 S NITROFURAN <=16 S GENTAMYCIN <=1 S IMIPENEM <=1 S OFLOXACIN 2 S PIPERACILLIN <=4 S RESPRIM <=20 S SG 1.02 SG LEUCOCYTES UR. 75.00 LEUK./UL NITRITE ++ PH (URINE) 6.00 PROTEINE UR NEGATIVE GLUCOSE URINE NORMAL KETONES NEGATIVE UROBILINOGEN NORMAL BILIRUBIN UR NEGATIVE ERYTHROCYTES NEGATIVE SEDIMENT ראה פירוט SEDIMENT RBC < 1 SEDIMENT WBC 6.00 HPF SEDIMENT SQEP + SED.BACTERIA ++ BACTERIOLOGY : הערה למחלקה >10E5 CFU/ML - בתרבית שתן כמות החיידק
כדאי לפנות ליעוץ אורולוגי אצל רופא אורולוג בהצלחה www.refoua.co.il