שיער מיותר
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני לא יודעת למי לפנות אז אני שואלת פה, אני בת 26 ויש לי שיער מיותר בגוף (פנים, ידיים, קצת בגב) ואני חושבת איך להסיר אותו, אני התחלתי לברר על דרכים להסיר ואז אמרו לי שיש מצב שיש שאצלי זה הורמונאלי ואז במצב כזה לוקחים גלולות. רציתי לדעת אם זה אותן גלולות רגילות נגד הריון כמו פלורט שאחותי לוקחת למשל ולאיזה רופא לפנות?
ייתכנו תסמונות הורמונליות גנטיות אשר קשורות לשיעור יתר הבירור נעשה אצל רופא משפחה הוא יכול להעזר ברופא אנדוקרינולוג אם הוא מוצא לנכון לאוו דווקא כדאי גם לעשות סונר שחלות בשאלה של תסמונת השחלה הפוליציסטית כדאי לבדוק TSH FSH LH PROLACTIN ESTROGEN PROGESTERON TESTOSTERON DHEAS CORTISOL גם מאוד ייתכן וזה גנטי ללא שום הפרעה הרומונלית אכן יש מצבים בהם נותנים גלולות למניעת הריון מסוגים מסוימים בהצלחה ד"ר ויינפאס www.refoua.co.il