חלודה במים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, במים בביתי יש טעם של חלודה (מתכת) ולעיתים רחוקות יש אפילו צבע צהבהב במים. כנראה שהדבר נגרם בגלל צנרת ישנה ("רקובה"). האם מים חלודים ששותים אותם עלולים לסרטן, או בעייתים בריאותית. תודה מראש על התשובה. אופק
אין לי על זה תשובה רפואית מעמיקה מבוססת על מחקרים שאלה שצריך להפנות למקורות או לגורם שקשור לצנרת נראה לי שכדאי לשתות מים נקיים ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה , בוגר אונ ת"א רפואת משפחה, גמילה מעישון, תזונה טבעית ,צמחי מרפא, תוספי מזון דיקור אוזן לגמילה מעישון וירידה במשקל מרפאת מומחים, ביאליק 13, רמת גן תורים למבוטחי מכבי לשירותי רפואת משפחה : 036738090 או דרך אתר מכבי באינטרנט תורים לייעוץ פרטי : באתר www.refoua.co.il