בעיית הזעה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קוראים לי דני, אני בריא ככלל ובן 29. לפני שלושה ימים חליתי, לא כ"כ ברור במה - החום שלי עלה עד 38 (חום רגיל בשבילי בעת חולי) אך ללא תופעות נלוות, ללא שיעול, כאבי גרון, שרירים, נזלת או כל דבר אחר. תופעה אחת כן הופיעה - התחלתי להזיע זיעה קרה, בכמויות גדולות מאוד. בנוסף, עמדתי על כך שאין קשר בין ההזעה לבין תרופות להורדת חום (אני יודע שהן משפיעות ככה). גם במהלך יום שלם בו לא לקחתי אף כדור הזעתי בצורה חריגה אפילו לתקופה זו בשנה. מה זה יכול להיות? מה כדאי לעשות עם זה?
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי לגשת לרופא לבדוק ספירת דם שקיעת דם TSH CRP LDH אנזימי כבד www.refoua.co.il