צריבה בלב
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאבי אמרו שיש לו רפרוף בלב והמליצו לעשות צריבה. עשו לו צריבה ואמרו שתוך כדי הפעולה היה לו פרפור ואז הפסיקה את הצריבה ואמרו שצריך בפעם אחרת להגיע לעשות טיפול של צריבה לפרפור. כיום הוא נוטל כדורים (יש לו דופק גבוה מאוד) והכדורים עוזרים. האם יש טעם לעשות את הפעולה של הצריבה? והאם זה מסוכן???
אין לי נותנים לענות על השאלה יש הרבה סוגים של פרפורים אם כך החליטו במחלקה להפרעות קצב אני מאמין שהם יודעים מה הם מדברים ושזה נקבע על סמך הנתונים המדוייקים שלו ד''ר מיכאל ויינפאס רפואת משפחה, גמילה מעישון, תזונה טבעית, תוספי מזון וצמחי מרפא,דיקור אוזן לגמילה מעישון וירידה במשקל ביאליק 13 רמת גן. תורים דרך מכבי: 03-6738090, תורים לפרטי: 0547508688 אתר www.refoua.co.il