עייפות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 25, כבר מספר חודשים (משהו כמו 8) שאני מרגישה עייפות כל הזמן. אני ישנה מספיק, בערך 7-8 שעות כל לילה, עושה ספורט על-בסיס די קבוע וגם התזונה שלי יחסית קבועה. הלכתי לרופא לפני חודש ובדיקות הדם שלי יצאו תקינות, למעט חריגות ממש קלות בכדוריות לבנות שהרופא אמר שהן ככל-הנראה סימן למשהו ויראלי. לא משנה באיזה שעה אני קמה לאחר כמה שעות אני ממש מרגישה שאני לא מסוגלת להחזיק את העיניים פקוחות, ויש לי כתוצאה מכך גם בעיות קשות בריכוז. בהינתן שהבדיקות יצאו תקינות, מה זה יכול להיות?
זה יכול להיות מחלה נוירולוגית כמו למשל פיברומייאלגיה כדאי להמשיך בירור דרך רופא נוירולוג ד"ר מיכאל ויינפאס www.refoua.co.il