תרופה לפטריה בגב
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביתי בת 14 קיבלה מרופא עור מרשם לכדורים נגד פטריה חוזרת בגב - שם הכדורים KETOCONAZOLE 200 MG / NIZORAL 200 MG. מאחר וזו הפעם הראשונה שביתי מקבלת נגד הפטריה טיפול בכדורים בדקתי באינטרנט והתרשמתי כי יש לתת כדורים אלו רק לאחר ביצוע בדיקות דם לבירור תפקוד הכבד וכי נצטרך לבצע בדיקות דם תקופתיות לצורך מעקב השימוש בכדורים אלו. האם זה נכון? האם כדאי להתחיל עם התרופה או לבקש תרופה אחרת? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
אכן כדאי מעקב אחר תפקודי כבד
תודה על תשובתך. האם כדאי לבקש תרופה אחרת, אולי משחה? תודה.