פה יבש ולשון לבנה בבוקר
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בן 60 וזה תקופה ארוכה כשאני קם בבוקר לאחר שינה הפה שלי יבש , הלשון לבנה וצורבת . אני לוקח את התרופות : נורמיטן 12.5 מ"ג בבוקר . אלקטרוקסין 50 מ"ג בבוקר . מיקרופרין 100 בצהרים . איזיטרול 10 מ"ג בלילה . קריסטור 10 מ"ג לפני השינה . האם יתכן ואחד הכדורים גורם לכך ? מה יכולות להיות הסיבות לתופעות שכתבתי עליהם (אינני ישן עם פה פתוח ) ? האם מומלץ עקב מה שכתבתי לבצע בדיקות כלשהן ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה שהתרופות גורמות לכך אולי פטרת בלשון גש להיבדק אם כן תוכל להעזר בדקטרין ג'ל www.refoua.co.il