Ferritin
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מה הסיבה לערכים גבוהים של Ferritin ng/ml187 וערכים נמוכים של ברזל 48 micg/dl בדם? איך אפשר לטפל? תודה מראש לתשובה
לרוב זה נובע מכך שהפריטין עולה כי הפריטין הוא סמן לדלקתיות בגוף ז"א, הפריטין האמיתי שלך כנראה נמוך בהתאם לברזל הנמוך אבל בגלל דלקיות הוא עלה כמו שהשקיעת דם עולה למשל יש לברר את הקונטקס הכללי שלך ולבדוק מדוע יש דלקתיות אצלך הטרנספרין אמור להיות גבוה אם אכן יש לך ברזל נמוך אפשר לבדוק אותו גם ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה לרפואת משפחה ברמת גן, יועץ לגמילה מעישון תורים למרפאת רפואת משפחה של קופ"ח מכבי ברמת גן דרך אתר מכבי או דרך 036738090 תורים לייעוץ פרטי להפסקת עישון וירידה במשקל בעזרת דיקור אוזן ועוד דרך אתר www.refoua.co.il