ויטמין D
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בעלי עשה בדיקות לפני כחודשיים ונמצא כי הערך של הויטמין D אצלו הוא 6 יש לציין שבעלי בחודשיים האחרונים קיבל 2 התקפי גאוט (לא חלה בעבר) בעל עודף משקל (גובה 178 משקל 134) התחיל היום לקחת 1000 מג ויטמין D ביום האם הערך המאוד נמוך שקיים בויטמין D גרם ויכול לגרום לבעיות מכל החקירות שעשיתי באינטרנט אני מבינה שכן בנוסף לא ראיתי באף מקום ערכים כאילו נמוכים כמו אצלו , האם יש צורך בבדיקות נוספות תודה ויום נפלא אורית
לקריאה נוספת והעמקה
לי יצא 8 : ) בהרבה הוא נמוך שייקח ותוך כמה חודשים זה יגיע לרמות תקינות www.refoua.co.il