תמיד קר לי
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נוכחתי שכמעט תמיד קר לי וזאת בהשוואה לאחרים. כאשר כל הסובבים לובשים חולצה בלבד אני זקוקה לסוודר וגרביים חמות. אני מאד סובלת מקור ואבקש לדעת אם יש פתרון לכך כמו תזונה מתאימה למשל?? אני בת 54 , נשואה ואין לי ילדים.
מבחינת רפואה קונבנציונלית - בדיקת תפקודי בלוטת תריס מבחינת רפואה סינית - יש מאכלים מחממים כמו קינמון פלפל תבלינים מבושל וכו - תוכלי להיוועץ ברופא סיני ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה לרפואת משפחה, יועץ לגמילה מעישון תורים למרפאת רפואת משפחה של קופ"ח מכבי ברמת גן דרך אתר מכבי או דרך 036738090 תורים לייעוץ פרטי להפסקת עישון וירידה במשקל בעזרת דיקור אוזן ועוד דרך אתר www.refoua.co.il