זיהוי מוקדם של מחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם ניתן לזהות את מחלת הנשיקה בבדיקות דם גם בשלבים המוקדמים שלה, כלומר בשלבי הדגירה של המחלה? גם אם הסימפטומים לא הופיעו עדיין? אם ניתן לגלות, האם ניתן לעשות משהו? כלומר האם ניתן להימנע מהסימפטומים או לטפל בדרך כל שהיא במחלה? תודה רבה ושבת שלום.
בדיקות בשם EBV IGM CMV IGM אין דרך למנוע אולי דרך צמחים אנטיויראליים כמו אסטגרולוס גינסינג שוש קירח ועוד ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה לרפואת משפחה, יועץ לגמילה מעישון תורים למרפאת רפואת משפחה של קופ"ח מכבי ברמת גן דרך אתר מכבי או דרך 036738090 תורים לייעוץ פרטי להפסקת עישון וירידה במשקל בעזרת דיקור אוזן ועוד דרך אתר www.refoua.co.il
תודה! אך האם יהיה אפשר לגלות את המחלה עוד לפני שהתפרצה בבדיקות האלו?