שתייה מרובה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בן 17 עוד כמה חודשים,ויש לי תופעה מוזרה שחוזרת על עצמה. אני פשוט צמא כרונית. אני פשוט מרגיש שהפה שלי יבש לא משנה כמה אני שותה. זה תמיד קורה לפני השינה. אני יכול לשתות איזה ליטר וחצי ולפעמים עדיין להרגיש צמא. אני לא רוצה עומס על הכליות,הרעלת מים או בצקות,אני שואל מה כדאי לעשות. אני הולך כנראה לבדיקת דם בימים הקרובים. יש צורך בעוד משהו? נ.ב: התופעה הזו קיימת אצלי די הרבה זמן. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי לבדוק סוכר UREA ADH מלחים בדיקת שתן כבירור ראשוני לעניין