אקו לב במאמץ
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא עשיתי בדיקת אקו לב במאמץ והתברר שהחדר שמאל קטן ומפמפם חזק מאד בזמן מאמץ. האם זה נורא מסוכן? או שאם אני לא רצה או הולכת מהר . זה לא מסכן אותי. בברכה ותודה ציפי
אם תכתבי לי מה נכתב לך במכתב סיכום אוכל להבין במה הכוונה והאם זה מסוכן
בעת מנוחה: חלל חדר שמאל קטן(34/17 בעת מנוחה: חדר שמאל קטן 34/17 ללא היפרטרופיה 10/10 מ"מ תפקוד תקין של חדר ימין תפקוד תקין של המסתמים העליה השמאלית אינה מורחבת 17 סמ"ר דופק במנוחה 81 בשיא המאמץ 150 במאמץ-בגמר המאמץ נמדד מפל לחצים אמצע חדרי של 53 ממכ על רקע שילוב של חלל קטן והתכווצות היפרדינמית לא נראה sam מיטרלי נלווה-יש נטיה לחסימה דינמיתבדר שמאל במאמץ תודה .