קוצר נשימה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 49 בריא בד"כ לאחרונה קוצר נשימה ושיעול מדי פעם. בדיקות לב ובדיקות ריאה תקינות.(למעט לחץ ריאתי שנאמד ב 35 ממ"כ) רופא משפחה נוטה עכשיו לכוון לגסטרו ורשם אומפרדקס למשך שבוע.. רציתי לדעת מה מטרת הטיפול הזה ומה היעילות הידועה בכל מה שקשור לקוצר נשימה ושיעול.( כמו כן מה המינון המקובל לטיפול יעיל) תודה
המחשבה היא שאולי השיעול קשור לרפלוקס- עליית חומציות הקיבה לושט, ואז הנוגד חומצה יועיל מינונו 40 מג פעם עד פעמיים ביום אך הוא לא יועיל עבור הקוצר נשימה ד"ר מיכאל ויינפאס רופא משפחה מומחה החל מה 1.4 מקבל מבוטחי מכבי ברמת גן בביאליק 13 כרופא משפחה יועץ לתזונה , גמילה מעישון, ודיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.o.il