לחץ דם גבוה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לאחרונה התחלתי להרגיש כאבי ראש וסחרחורת. במעקב אחרי לחץ הדם שלי במשך כ 3 ימים התגלו בממוצע ערכים 148/99 במצב ישיבה. שאלתי: האם זה נחשב ללחץ דם גבוה? אם כן, האם יש טיפול אלטרנטיבי ללא תרופות? בתודה ליזה(בת 60 לא מעשנת, עושה הרבה פעילות גופנית)
לקריאה נוספת והעמקה
אכן את סובלת מיתר לחץ דם תזונה בריאה ופעילות גופנית עוזרים עד לגבול מסויים שממנו יש ליטול תרופות ד"ר מיכאל ויינפאס רופא משפחה מומחה החל מה 1.4 מקבל מבוטחי מכבי ברמת גן בביאליק 13 כרופא משפחה יועץ לתזונה , גמילה מעישון, ודיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.o.il