חלום שבו יש תינוק שנאבד
דיון מתוך פורום חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חלמתי שהגרוש שלי ואני (גרושים זה 21 שנה, הוא נשוי, אין לי רצון לחבור אליו) נמצאים במרחב כמו כפר נופש או משהו כזה ומשוחחים על היתכנות חזרה. שנינו לא סגורים על זה ובוחנים את זה ומשוחחים על כך. ניכר, והוא גם מעיד על כך, שצמח והתפתח מאז הגירושים בקטע טוב. בכל מהלך השיחה אני לא רוצה לחזור אליו. אני חושבת שגם הוא לא רוצה בכך, אם כי אני לא בטוחה. מה שכן, יש לי שם תינוק, אולי של שנינו, מתוק מאוד, אבל הוא כל הזמן נאבד לי. בהתחלה אני דואגת ולאחר זמן אני מחליטה: התינוק הזה יודע לחזור אליי, הוא יהיה בסדר, אפשר לסמוך עליו שיהיה בסדר.