חלום שחלמתי לפני תקופה ועוד נשאר אצלי
דיון מתוך פורום חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חלמתי חלום דמיוני מאוד שנחווה כסיוט זה קורה לי לעיתים אבל זה היה חריג בעוצמתו ובדימויים בו: אני יוצאת מתוך חדר קטן ומלא אנשים ומישהי מוכרת לי אומרת לי שכדאי לעשות קיצור דרך היער, ואני פוחדת קצת ואנחנו מתחילות ללכת והיא הולכת קדימה ונעלמת ומגיעה דמות שאומרת לי ”את איתי הכל טוב” ואני מרגישה פחד עצום ממנה אבל אין ברירה, אנחנו עוברים ביער כשהיא מחזיקה בי ומתחילה להיות נוראית, בורות מלאות בצואה ולכלוך שאני נופלת לתוכו הרבה אלמנטים מגעילים, מפלצות שואגות שלא רואים אותם אני מחזיקה בדמות חזק אבל הוא דורש ממני להוריד בגדים ואני מתלכלכת ונפצעת וצריך לעבור מנהרות וכל הזמן אני רק אומרת ”אני אעצום עיניים והכל יעבור” ואני אכן עוצמת עיניים חזק ומחזיקה בדמות למרות שאני מרגישה כלפיה פחד וגועל והוא כל הזמן צוחק או דורש ממני ”להיות יותר קרובה” והדרך מחריפה ומסתבכת קמתי עם תחושות פיזיות תואמות את החלום כמו בחילה רעד, זיעה, וקפיאה כזו פנימית אשמח לדעת מה זה אומר בערך והאם התחושות הפיזיות עוררו את החלום או הפוך
שלום שני, חשוב לקבל אסוציאציות שלך לגבי החלום כדי להבין יותר את המשמעות הספציפית של החלום. ניתן להעלות השערה לגבי הכיוון ולבדוק אם זה מתאים עבורך. בחלום את מקבלת עצה לערוך קיצור דרך ביער, ביציאה מתוך חדר קטן מלא באנשים. מסתבר שהדרך הזו מלאה בתלאות ובמהלכה את פוגשת דמות גברית שמעוררת בך פחד וגועל ודורשת ממך להיות קרובה יותר אליו. התחושות שאת מתארת במהלך ההליכה ביער, מזכירות תחושות של מישהי שעוברת פגיעה מינית ולכן אני תוהה האם עברת אירוע כזה בעברך? גם ההליכה ביער כדרך קיצור, יכולה לסמל באגדות חוויה דומה, כמו בסיפור על כיפה אדומה הפוגשת את הזאב שמנצל אותה לבסוף. יתכן שהחלום מכוון אותך לטפל בחוויה טראומטית שעברת. כמובן יתכנו גם פירושים נוספים בהתאם לאסוציאציות האישיות שלך לגבי החלום. בברכה, נתנאל פרי