חיפוש חדר וקצת תחושה של לבד
דיון מתוך פורום חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בחלומי מגיעה לאיזה מקום כמו אכסניה עם קבוצה. כולם או רובם כבר קיבלו חדר .שני האנשים שמכוונים לחדרים הלכו רגע משם ,מהפרוזדור בו יושבים . . אני מחפשת, נכנסת לאיזה חדר שמישהי קיבלה ומשהו בו לא תקין ומגעיל אותי . ממשיכה לחפש את החדר שלי. דלתות סגורות ואז נכנסת לדלת אחת שכתוב אליה 29. אני פותחת ,נכנסת וזה חדר גדול ,נראה כייפי ונעים . זה חדר בתוך חדר ואני הולכת לרחוק יותר .חושבת שכנראה זה חדר משפחתי. אני מקווה שלא יצטרכו אותו ויוציאו אותי וקצת במתח אני מתארגנת ונועלת שלא יכנסו לי פתאום. החדר נראה חדיש ואני מרגישה נעים . קצת תחושות של לבד .
שלום עפרה, כדי להבין את המשמעות הספציפית יותר של החלום, חשוב לדעת פרטים לגבייך ואסוציאציות שלך לתכנים ולסמלים המופיעים בחלום. אפשר להעלות כיוון מסוים לפירוש החלום ולבחון אם את מתחברת אליו. החלום מתחיל בכך שאת נמצאת באכסנייה יחד עם קבוצה של אנשים ומחפשת את החדר שלך. יתכן, שאת נמצאת בתקופה בה את מנסה למצוא את הזהות האישית שלך בנפרד מן הסביבה החברתית שבה את נמצאת. חשוב לך להיות קשובה יותר לעצמך ללא השפעות שאינן מתאימות לך מצד אחרים/ות. בזמן החיפוש את נכנסת בטעות לחדר של משהי וחשה שהוא אינו מתאים עבורך. כשאת מגיעה לחדר 29 את נכנסת לחדר ומגלה שהוא גדול, כיפי ונעים. אני תוהה לגבי המשמעות של המספר 29 עבורך? האם הוא מסמן את הגיל שלך? או תקופה משמעותית בחייך? בכל מקרה נראה שזהו חדר משפחתי וגדול יותר עבורך. האם זה אומר לגבי הרצון שלך למסד תא משפחתי משלך בניגוד להיותך חלק מקבוצה? בכל מקרה את מקפידה לשמור על הטריטוריה שלך ונועלת את הדלת מפני זרים. נראה שהחלום מכוון אותך למסקנה שלמרות שאת חשה מעט בדידות, את מרגישה נעים ובטוח יותר, בתוך המרחב האישי שלך. בברכה, נתנאל פרי