חלומות מוזרים על אקסיות וחבר שניתקתי איתו קשר

דיון מתוך פורום  חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה

28/02/2024 | 16:32 | מאת: אני

חלמתי 2 חלומות את הראשון חלמתי מזמן אולי אפילו לפני כמה חודשים בחלום הראשון הייתי אורח בחתונה של אקסית שלי עם אדם שבעבר היה חבר שלי ובחלום השני ראיתי אותו מקיים יחסי מין עם אקסית אחרת שלי ברחוב בפרהסיה מול מלא אנשים את האקסית מהחלום הראשון הוא מכיר עוד לפני שאני הכרתי אותה . אנשים שאני מכיר טוענים שהיה ביינהם משהו אחרי שנפרדנו אני חושב שאולי אפילו לפני שנפרדנו ובחלום השני ראיתי אותו עם האקסית הראשונה שלי (זוגיות של 6 שנים ) במציאות הוא בכלל לא מכיר אותה וזה מאוד מוזר לי הקשר איתו התנתק כי עברתי לגור רחוק ממנו והזמן עשה את שלו מעולם לא רבתי עם הבן אדם הזה לא עשיתי לו שום דבר רע אבל שמעתי כבר מכמה אנשים שהוא מלכלך עלי מה זה אומר ?

שלום לך אתה מזהה את עצמך בכתיבת החלום בשם "אני" ועושה רושם שקיים הרבה "אגו" גברי במשמעות של החלום הזה. החלום הראשון מראה כאילו נכונות להתפייסות ביניכם, (אתה אורח בחתונה שלו עם האקסית שלך) אבל החלום השני מסמן לך שהוא מנסה להתחרות אתך כי הוא מקיים יחסי מין בפומבי גם עם בת זוג אחרת שלך מן העבר. בסוף דבריך, אתה מנסה להבין למה החבר הזה "מלכלך" עליך, למרות שלא עשית לו שום דבר רע, נראה שהמסר של החלומות הללו מבהיר לך, שקיימת היתה כנראה מתמיד, תחרותיות רבה ביניכם (מעל לפני השטח או מתחת לפני השטח) ויתכן שבשל כך גם נפרדו דרכן והפסקתם להיות חברים. . בברכה, נתנאל פרי

29/02/2024 | 08:05 | מאת: אני

הסיבות שניתקתי איתו קשר לא קשורות לשום תחרות ביני לבינו פשוט שהייתי נמצא בקרבתו הרגשתי אווירה לא נעימה כל הזמן היה מתלונן "שתו לי אכלו לי"... הוא משקר המון פעמים עוד לפני ששמעתי שהוא מלכלך עלי ראיתי שהבן אדם מלכלך על אנשים שקרובים אליו פעם 1 היינו באירוע של מישהו הבן אדם אירח אותו יפה נתן לו יחס טוב ושניה אחרי שיצאנו משם הוא התחיל ללכלך עליו ועל המשפחה שלו וזה הגעיל אותי וזה גם גרם לי להבין שעדיף להתרחק ממנו .

מנהלי פורום חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה