חלום עניין של זמן עד למוות..
דיון מתוך פורום חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חלמתי שהייתי בבית חולים, והרופא לא רצה להגיד מה יש לי..לחצתי עליו שיספר כי רציתי לדעת מה יש לי והוא סיפר שיש לי דימום פנימי וזה רק עניין של זמן עד שאמות בבקשה מה זה אומר?
טלי שלום, חלומות הם לרוב נועדו לצורך ארגון ועיבוד ארועים וחויות שקרו לנו בעבר או בהווה. ללא ידיעת פרטים נוספים עליך לא ניתן לאמר מה זה אומר, אלא שמופיעה חרדה הקשורה במוות, או איבוד שליטה. שאלי את עצמך באיזה אופן החלום קשור למה שקורה או קרה בחייך בעבר, ואם זה חוזר על עצמו, מומלץ לפנות לייעוץ פסיכולוגי. כל טוב, אורית