חלומות על אבא שנפטר מלווים בבכי לא נגמר שלי
דיון מתוך פורום חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איבדתי את אבא שלי לפני מעל שנה. יצא לי לחלום עליו מאז כמה פעמים ומה שחוזר בחלום שלי זה הבכי ההיסטרי שלי, גיזדור. לאורך כלל החלום אני לא מפסיקה לבכות. כל פעם שחולמת עליו זה קורה. למה בעצם מופיע בכי היסטרי בחלומות? ואיך אני יכולה ללמד את עצמי להפסיק לבכות כל הזמן בחלומות עליו ופשוט להנות מהנוכחות שלו בחלום שלי? תודה
מירה שלום, השאלה המתבקשת היא האם אפשרת לעצמך לבכות ולהתאבל על מות אביך במציאות? משאלתך לסלק את הבכי בחלום היא אולי אינדיקציה לאי מתן מקום לכאב במציאות, הכחשתו, ואז הבכי מופיע בחלום. שנה זה לא הרבה זמן לעיבוד אבל על אובדן קרוב ויקר לנו. אולי כדאי לפנות לעזרה מקצועית לצורך עיבוד האובדן של אביך. כל טוב, אורית