חלום הנפטר ביום השבעה
דיון מתוך פורום חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אנחנו נמצאים בשבעה של בעלי ביום האזכרה של השבוע חלמתי שאנחנו בבית העלמין בלוויה קוברים אותו שוב מה זה אומר ?
מרים שלום, אם הבנתי אותך נכון, במהלך השבעה על בעלך ז"ל, את חולמת שנערכת לוויה וקוברים אותו שוב. לשאלתך מה זה אומר, ומכיוון שאין לי פרטים אודות נסיבות מותו, אני יכולה לאמר שתפקיד החלום לסייע בעיבוד חוויית המוות והקבורה. במקרה זה, החווייה היא טרייה ובאמצעות החלום יש לנפש צורך לעבד את האובדן של בעלך. כל טוב, אורית