נשברו לי חפצים בחלום ומצאתי אותם במציאות

דיון מתוך פורום  חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה

30/05/2022 | 01:54 | מאת: אריאל

חלמתי שחפצים שיקרים לי שהיו בתוך הכיס שלי בשינה יתפרקו ולא היה דרך לתקן אותם (שבוע לפני אותם חפצים נאבדו לי ובאותו בוקר שחלמתי את זה מצאתי את אותם החפצים)

שלום אריאל, נראה שהטריגר לחלום היה אובדן החפצים היקרים שלך במציאות. עם זאת, החלום אינו מתאר שהם אבדו לך, אלא שהם התפרקו או התפוררו בכיסך. מבלי לברר מהם אותם חפצים יקרים ואיזו משמעות אתה מעניק להם, נראה שהחלום מתייחס לא רק לאובדן שלהם במציאות, אלא לאובדן או להתפרקות של המשמעות שהם מייצגים עבורך בחייך האישיים. אני תוהה איזה זיכרונות הם מייצגים והאם אכן קיים חשש לאבד את המשמעות של הדמויות או המאורעות שחפצים אלו קשורים אליהם. העובדה שחפצים אלו נמצאו לאחר שחלמת את החלום, מעניינת כשלעצמה. האם אתה חש שמציאתם קשורה לכך שחלמת את החלום? בכל מקרה המשמעות של החלום, לא תלויה, לדעתי במציאת החפצים, לאחר שנחלם. נתנאל

07/06/2022 | 07:01 | מאת: דינהאל סבאן

אחותי נפטרה בחודש שני היו על זה כתבות בחדשות. כל פעם אני רואה אותה חולמת עליה דברים אחרים שאני מחפשת פרוש ומוצאת מה זה אומר היום בלילה חלמתי עליה שכולם מחפשים אותה ולא מוצאים ורק חברה שלה ידעה איפה היא ולא רצתה לגלות פתאום אחותי מתקשרת ואני עניתי והתחלתי לבכות לה איפה את היא גימגמה וצעקתי לה כמה שקשה לי היא גימגמה וצעקה גם לקבל עזרה שמצאו אותה היא היתה מלאה בדם וחיבקתי אותה חזק אחרי שקיבלה טיפול רפואי הבאתי אותה אלי לבית ונתתי לה חיבוק אמרתי לה תחזירי לי גם חיבוק או לפחות נשיקה והיא נעלמה מה זה אומר ?

מנהלי פורום חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה