שטיפת אוזניים

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר

17/04/2014 | 19:54 | מאת: שחר

בתור ילד הייתי סובל מפעם לפעם מפקק באוזניים אשר היו מטופלים בשטיפה , אי שם בסוף שנות ה-90 הטיפול הנל הופסק והחלו להשתמש בשואבים. אני חשתי כי מדובר באירוע טראומתי ומאז אני לא חזרתי לטיפולים שכאלו . לאחרונה אני מרגיש הצטברות של פקק וברצוני לפנות לרופא אשר מראש אני אדע כי במידת הצורך הוא יוכל להפנות אותי לטיפול בשטיפה , ראיתי כי על פי האתר של מכבי כי אכן זו האלטרנטיבה לטיפול במידה וטיפות לא עוזרות . מי יכול להמליץ לי על רופא טוב אשר משתמש בטכנולוגיות ניקוי של שטיפה ? באזור המרכז

לקריאה נוספת והעמקה

כל רופא אאג יודע לנקות את האוזניים. לא יודע ליעץ לגבי הטכניקה שאתה מעניין בה. לא ממש רצויה שטיפת אוזניים במים כפי שאתה נהנה ממנה - כיוון שיש הפעלת לחץ העלולה לסכן את עור התוף.

20/04/2014 | 08:58 | מאת: שחר

ייתכן כי תשובתך המנומקת הינה מקצועית ואילו הכתוב באתר מטעה אך באתר של מכבי עבור נושא פקק,שעווה מוסבר על טיפול בטיפות וכאשר הוא אינו עוזר אז עוברים לטיפול בשטיפה יש שם הסתייגויות לגבי מתי לא מבצעים זאת אך לא רשום כי מדובר בהליך מסוכן אלא כהליך סטנדרטי כמו כן בהמשך מופיעה האפשרות כי ייתכן ויופנה המטופל להליך ניקוי ידני ו/או על ידי שאיבה אני מעוניין להגיע לרופא אשר יבין את מצוקתי להליך השאיבה ויבחן שימוש בשטיפה על כן אני מתייעץ בפורום זה האם מישהו יודע להכווין אותי לרופא טוב אשר יהיה רגיש לשאלתי ?

מנהל פורום אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר