נשירת שיער
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני מניקה 3.5 חודשים ונוטלת גלולות למניעת הריון- מיקרולוט. יש לי נשירת שיער רצינית. חשוב לי לציין שגם בלידה הקודמת, לאורך כל תקופת ההנקה כשנטלתי גלולות למניעת הריון- סרזט גם היתה לי את אותה נשירה. לפני ההריון ובהריון לא היתה לי נשירה כלל. מה עושים? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תהילה במהלך ההריון לרוב אין לנו נשירת שיער . הסיבה היא בגלל השינויים ההורמונלים והפיזיולוגים זרימת הדם טובה יותר לכל חלקי הגוף וגם לשיער , לכן הוא אינו נושר. לאחר לידה זרימת הדם משתנה והשיער שלא נשר מתחיל לנשור . זהוא תהליך טיבעי . בברכה עפרה