עידוד הנקה לאחר מחלה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תינוק בן חודש שהיה חולה מאוד וסירב לאכול במהלך המחלה. עקב כך קיבל בקבוקים עם חלב שאוב. כעת מתעצל לינוק ומחכה לבקבוק, איך חוזרים לשגרת הנקה תקינה?
לקריאה נוספת והעמקה
מורן שלום על מנת לעודד אותו לחזור ולינוק , ממליצה לך : 1. להניח אותו צמוד לגופך כשהוא ללא בגדים וגם את ,( עור לעור ). 2. להתחיל ולהניק אותו, ברגע בהוא מעוניין,עם הסימנים הראשונים לרעב , לפני שהוא בוכה ורעב מאוד . אם הוא עדיין מסרב אפשר להתחיל במתן בקבוק ולאחר מיכן להצמיד אותו לשד כהוא רגוע . המטרה לגרום לו לחוויות נעימות על השד . ובהדרגה נגמול אותו מבקבוק והוא ינק בילבד . בהצלחה