שתי שאלות לגבי הנקה.
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עברתי לפני מספר שנים ניתוח להגדלת חזה. כתוצאה מזה, אני ממש חוששת בכלל מנושא ההנקה. נכון שאומרים שאין עם זה בעיה אבל מצד שני, מטריד אותי שזה יגרום לי לדלקת בשד וסיבוכים מיותרים. בנוסף, רציתי לדעת האם אפשר להניק רק למספר ימים בהתחלה ואז לעבור לסימילאק? תודה
דנה שלום כל הכבוד לך שאת מעוניינת להניק . את יכולה לניק כמה זמן שאת מעוניינת. כל מה שהתינוק מקבל ממך זה מבורך . כדי למנוע סיבוכים : מה שחשוב הוא להצמיד את התינוק לשד כשגופו צמוד אלייך (בטן להטן), ושהוא אוחז בהילה ויונק, ומרוקן את השד באופן יעיל. זה ימנע גדש ודלקת בשד . אם את מעוניינת לגמול אותו בהמשך, חשוב לגמול בהדרגה למנוע גודש ודלקת. כיוון שאת חוששת ,מציעה לך לפנות ליועצת הנקה שתדריך אותך ותעניק לך ביטחון . יש יועצות הנקה בכל הקופות . בהצלחה .