כאבי בטן וקקי ירוק
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב יש לי תינוקת בת שישה שבועות. מקבלת הנקה מלאה. היא סובלת הרבה מכאבי בטן 24 שעות ביממה. קשה לה לעשות קקי לוחצת הרבה ועושה רק אחרי מסאגים והרמת רגלים פעם ביום. הקקי בצבע ירוק ונוזלי האם תקין? היא עולה בסדר במשקל היא נולגדה4.5 ממה נובעים כאבי הבטן והקקי הירוק? האם יש משהו שאני יכולה לעשות עדי להקל עליה? תודה
שלום רבקה בגיל זה רוב התינוקות סובלים מכאבי בטן . זה בעקב התפתחות המעי .זה מצויין שאת מבצעת לה עיסויים זה מקל על כאבי הבטן . בקשר לצבע היציאה , אנו מעוניינות בצואה בצבע חרדל צהבהבה. אני מבינה ממך שהיא עולה במשקל באופן תקין . טני מציעה לך לפנות לטיפת חלה ולבדוק משקל . ואם התינוקה יונקת באופן יעיל מהשד . בברכה .