דקירות בשד
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, יש לי תינוק בן שלושה שבועות יונק בלבד, בשבוע האחרון יש לי דקירות בשד השמאלי כשאני לא מניקה ובנוסף יש לי כאב חד בפיטמה ברגע שהוא מתחבר. האם זו פטרייה/דלקת? אני מניקה מהשד הזה למרות הכאב, לא מרגישה חום מהשד או בכלל. אציין שזה ילדי הרביעי, את כולם הנקתי הנקה מלאה ולא היה לי כאב כזה בעבר. אשמח לקבל הכוונה מה עליי לעשות. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שמרית שלום על פי מה שרשמת , אני ממליצה לך לפנות ליועצת הנקה ., בשסגרת טיפת חלב או קופת חולים . היא אמורה לבחון את השד , ולראות את כל תהליך ההנקה . כך ניתן לאבחן את הבעיה ולתת לה פיתרון . בברכה