הפסקת הנקה לאחר 2.4 שנים....
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 31 עם 3 ילדים ,הקטן בן 2.4 שנים לאחרונה החלטי להפסיק את ההנקה מתוך מחשבה שזה מספיק.. כבר ארבעה ימים ללא הנקה לציין שלקחתי כדור (DOSTUNEX) 1מתוך 2 כדורים שבוע הבא אני אקח את השני. אני פשוט סובלת מקודש בשדיים שהם נהיו כמו אבן מאוד כאבות... לציין שאני שמה כרוב זה מקל אבל כצת. 1.עד מתי זה ימשך? 2.איך אפשר להקל יותר? תודה מראש נא הסבר?
דנה שלום, דבר ראשון בשלב זה אין טעם לקחת כדור דוסטינקס, כדור זה יעיל רק עד 72 שעות אחרי לידה. להקלת הגודש, מומלץ:1. שאיבות חלב עד להקלה, 2. להמשיך לשים עלי כרוב, כל פעם למשך 20 דקות. 3. לשים שקית סנפרוסט מההקפאה עטופה בטיטול טטרה למשך 20 דקות על השד. 4. במקלחת חמה עיסוי השד וסחיטה ידנית להקלה. סביר שתוך כמה ימים תחושי הקלה ניכרת וירידה עד יבוש של החלב. בהצלחה חגית