גושים וכאבים
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ..אני ילדתי ביום שישי האחרון ולמזלי הילדה יונקת יפה אך הבעיה שיש גושים וכאבים אין סופיים מה עושים?בתודה אילנה
הי אילנה, מזל טוב :) אשמח לפרטים נוספים כדי שאוכל להבין את הסיבה לגושים. גושים וכאבים מקורם בכך שחלב אינו מתפנה מספיק מהשד, והגורמים לזה יכולים להיות רבים. 1. ילדת בלידה רגילה ? האם היה אפידורל, ניתוח קיסרי, זירוז? 2. באיזה שבוע נולדה התינוקת , מה היה משקל הלידה ומה משקל השחרור מבית החולים? 3. מתי התחלת להניק אותה? מייד אחרי הלידה, או שזה התעכב? והאם ינקה הנקה בלעדית ללא בקבוקים או קיבלה בבית החולים בקבוקים? 4. האם כעת יונקת בלבד או גם מקבלת בקבוקים 5. האם יש לך משאבה טובה בבית? מחכה לתשובתך ונמשיך משם.