הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני הנקתי תאומות עד גיל שנתיים ביום ראשון הפסקתי להניק אותם . עד היום יש לי כאב בשדיים וגושים אני לא יכולה לגעת בשדיים זה מאוד כואב אין לי חום ואני לא שאפתי או הנקתי מיום ראשון מאז שהפסקתי הנקה. האם צריך לפנות לרופא או לעשות משהוא או לא לעשות דבר ולחכות .
הי רורו מהתיאור שלך אני מבינה כי את סובלת מגודש. תניחי קומפרסים קרים מסביב לפיטמה כ20 דקות כל פעם. לאחר מכן הוציאי חלב ידנית או בשאיבה רק מעט להרגשת הקלה בכאב, תעסי את השדיים באזור הגושים. ניתן גם להשתמש בכרוב קר למעוך אותו ולסדרו מסביב לפטמות, כ20 דקות כל פעם. אם החום עולה מעל 38.5 מעלות פני לרופא לקבלת אנטיביוטיקה. יעלה